Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Η Ορθόδοξη Παράδοση και οι άλλες θρησκείες




Στα πλαίσια των εσπερινών κηρυγμάτων της τοπικής μας Εκκλησίας πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής 26 Νοεμβρίου 2017 στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου και Θαυματουργού Σπυρίδωνος ομιλία με θέμα : Η Ορθόδοξη Παράδοση και οι άλλες θρησκείες ”. Ομιλητής ήταν ο Πρωτ. Ευάγγελος Κούτρας.

Στον λόγο του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριος υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της σωστής πληροφόρησης των πιστών σχετικά με τις πλάνες διδασκαλίες και την δράση των πολυάριθμων αιρέσεων που δρουν στην χώρα μας σήμερα, σε μια εποχή όπου κυριαρχεί η σύγχυση και η πνευματική και ηθική κατάπτωση.  Ο Ορθόδοξος Χριστιανός οφείλει πρώτα απ’όλα να γνωρίζει τα δόγματα της Πίστεώς μας και να μετέχει στην Μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας. Έτσι, μεταλαμβάνοντας του Σώματος και του Αίματος του Κυρίου, δεν έχει τίποτα και κανέναν να φοβηθεί.

Ακολούθως τον λόγο πήρε ο π. Ευάγγελος ο οποίος αφού ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο σημείωσε ότι η μαρτυρία της Ορθόδοξης Παράδοσης τονίζει πως η σωτηρία προέρχεται μόνον από τον ένα και αληθινό Θεό, που έχει αποκαλυφθεί στον άνθρωπο, δια του Ιησού Χριστού, του μοναδικού Υιού του Θεού. Σήμερα κυριαρχούν άλλες “παραδόσεις”, μέσω  του φρονήματος της “Νέας Εποχής”, που καταλήγει στην Πανθρησκεία.

Επιπλέον ο π. Ευάγγελος ανέφερε ότι σύμφωνα με τις αρχές της “Νέας Εποχής” : α) δεν υπάρχει θρησκεία ανώτερη από την αλήθεια και β) δεν υπάρχει θρησκεία ανώτερη από κάποια άλλη θρησκεία. Η ουσιαστική διαφορά του αυθεντικού Χριστιανισμού από τις θρησκείες, είναι ότι οι μεν θρησκείες αποτελούν κίνηση του ανθρώπου προς τον Θεό, ο δε Χριστιανισμός θεμελιώνεται στην κίνηση του Θεού προς τον άνθρωπο - Αποκάλυψη. Ο Χριστιανισμός είναι Αποκάλυψη, είναι φανέρωση του Θεού στον κόσμο. Οι θρησκείες από την άλλη, είναι υποκατάστατα της Αποκάλυψης.

Κλείνοντας ο π. Ευάγγελος επεσήμανε ότι η στάση μας απαιτεί σεβασμό της θρησκευτικής ελευθερίας του ανθρώπου, υψηλή διάκριση, αγάπη και συνεργασία, χωρίς ωστόσο να γίνεται αποδεκτή η δικαίωση της “Νέας Εποχής” και της Πανθρησκείας.
 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου